Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
16 jun, 11:15 0 kommentarer
Här är lite av vad som händer i sommar och höst:
Idag 16/6 sista Allemansluffen i Alderhulten
7-9/8 Norrlandsmästerskapen Gävle, Sprint - Lång - Medel (söndagen stafett upp till HD16) Finns också öppna banor. Inbjudan finns här:
https://eventor.orientering.se/Events/Show/53690
15/8 Sandvikens kommunmästerskap Österfärnebo
https://eventor.orientering.se/Events/Show/56198
16/8 Tävling Valbo
https://eventor.orientering.se/Events/Show/53725
Träningsstart 18/8 OBS TISDAGAR gäller i höst!!
29-30/8 DM Medel + Stafett Ockelbo
https://eventor.orientering.se/Events/Show/53562
4/9 DM Natt Sandviken
https://eventor.orientering.se/Events/Show/56202
6/9 DM Lång Vi är arrangörer, tävlingen blir på Kyrkberget.
https://eventor.orientering.se/Events/Show/56197
Sen återstår att ta beslut om vi kan köra Storviks Natt, det beror på hur mycket av de stormfällda träden som hinner röjas upp.
Den ligger planerad den 23/9.
Självklart finns det många andra tävlingar utanför Gästrikland, så kika in på Eventor - tävlingskalender om du är intresserad.
Hör av er om det behövs hjälp med anmälan aller andra frågor.
Kom ihåg att det finns Hitta-Ut kontroller att träna på i sommar, samt ett Cykel-natupass i Hofors som går att köpa på Time-Hofors.
För er som har beställt kläder så beräknas de komma v 28.
Hoppas vi ses i orienteringsskogen i sommar!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies