Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
19 sep 2025 0 kommentarer
Hej! Säsongsavslutning för fotbollen kommer att bli nästa lördag (27/9) och då har vi hyrt parkhallen i två timmar!
Vi börjar med lekar & avslutar med en gemensam lunch för dom som vill, lunchen bjuder Storviks IF på, och har man allergier vill vi gärna veta det i samband med anmälan.
Sista anmälningsdagen är torsdag 25/9.
Hoppas så många som möjligt vill komma & avsluta fotbollssäsongen med oss! ⚽️⚽️
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies